Tuesday, December 24, 2013

Odgovara Aleksandar Todorović: Poštovana g.Mirela Ćirović, verujem da kupujete polovnu Nissan Micru,


Pitanje: Poštovanje g.Todoroviću, pozdrav iz sunčanog Tivta. Molim Vas da mi pomognete u vezi sa kupovinom automobila. Želim da kupim Renault Clio 4 dizel ali kada sam bila na test voznju vidjela sam da kada stanem na semaforu ili u koloni i nakon sto izbacim automobil iz brzine tenis i pustim kvacilo automobil se bukvalno ugasi i kada opet stisnem kvacilo da ubacim u brzinu i krenem automobil se upali i potpuno normalno krenem pa me zanima koliko je to dobro tj da li je to mana i da li postoji opasnost tenis od toga da mi crkne akumulator, starter ili nesto drugo? Automobil dosta vozim po Beogradu tako da ce cesto da se gasi i pali. Zanima me još koji je tip automatskog mjenjaca u Hyundai Elantri, moj brat je kupio taj automobil pa me zanima samo taj podatakl jer smo zajedno pogledali test koji ste objavili. Puno vam hvala unaprijed
Odgovor A.Todorovića: Poštovana g.Krstičević, sistem Start i Stop jako dobro funkcioniše, snižava potrošnju goriva, i emisiju štetnih gasova. Sutradan, kroz 5-6 godina, ćete auto mnogo lakše prodati jer ima ovaj sistem, koji će za 5 godina, morati da imaju verovatno svi automobili, ili će imati mnogo veće namete prilikom registracije. Idemo ka EU, pa treba očekivati i velike namete na vozila koja mnogo zagađuju u uslovima gradske vožnje. Hyundai ima stari, provereni automatski menjač, bez hi-tech tehnologije.
Renault Clio IV vam svakako preporučujem, izuzetno bezbedan, stabilan, upravljiv i udoban automobil, najbolji izbor u B segmentu. Ako kupujete automobil u Beogradu, preporučujem vam HIT AUTO na Novom Beogradu (opis ovog auto salona, imate dole na dnu teksta – LINK). Od izbora servisa, najviše zavisi kako će vas vaš automobil služiti, zato vam im preporučujem servis tenis HIT-AUTO. Možete kupiti auto i u Crnoj Gori, ili kod drugog dilera, a održavati kod njih, ali svakako su im primarni klijenti, oni koji su kupili automobil kod njih, to je sasvim razumljivo. tenis
Većina proizvođača nudi Start & Stop sisteme u svojim modelima kao dodatnu opremu, a neke marke automobila ovaj sistem uvode kao deo serijske opreme. Uštede u odnosu na verzija bez ovog sistema su raznolike od modela do modela. Upravljanje energijom Start-Stop sistemom je efikasnije, i ekološki je prihvatljivo, jer niža potrošnja znači i manje emisije otrovnih gasova. Start & Stop sistem štedi gorivo u gradskim uslovima vožnje, tenis dakle pri režimu stani, krene, tenis i može oboriti potošnju i za više od pola litre na svakih 100 pređenih kilometara.
Dobro je poznato, da je najbolji način da se efikasni motori učine još štedljivim da ih jednostavno isključite. Motor se automatski gasi kada vozač, na primer na semaforu, postavi ručicu menjača tenis u prazan hod ili skine nogu sa papučice kvačila. I ponovo automatski startuje agregat tenis kada treba nastaviti vožnju, odnosno čim pritisnete pedalu kvačila. Start & Stop sistem radi tiho, komforno i veoma brzo. Vreme startovanja motora je gotovo dva puta brže nego klasičnim “verglanjem motora”. U kombinovanoj tenis potrošnji minimalna ušteda je 0,2 litara goriva na 100 km i analogno smanjenje emisije CO2 od 5 grama /km.
Ukoliko vam radi klima uređaj, ili grejanje na maksimumu tenis (odmagljivanje tenis na primer) u putničkom prostoru, Start & Stop sistem neće gasiti motor kada stojite na semaforu. Start & Stop sistem produžava vreme za postizanje radne temperature, pa ako želite da što pre vaš motor počne u hladnim danima da vas greje, vi u potpunosti isključite Start & Stop sistem tenis jednostavnim pritiskom na dugme. Automobili marke Dacia na žalost, u Srbiji se još uvek neće nuditi sa ovim Start & Stop sistemom.
HVALA SVIMA DRAGI ČITAOCI NA POVERENJU I PODRŠCI. tenis NAREDNIH DANA ĆU SE TRUDITI DA BAR NA VEĆI BROJ VAŠIH PITANJA NAPIŠEM ODGOVOR. tenis SVA PITANJA SU MENI JEDNAKO VREDNA I ZANIMLJIVA, ALI PROSTO FIZIČKi NE MOGU DA SVE POSTIGNEM.
Ovaj članak se nalazi u rubrici Pitajte A. Todorovića i postavljen je 27. 06. 2013. Post navigation ← NUNS zvanično podržao autorska prava na rubriku Pitajte A.Todorovića Slavoljub Gojković: Corolla ili Civic? →
Pitanje: Poštovani g.Todoroviću, veći auto sa 7 sedišta kupujem zbog potreba porodice i posla. Interesuje me pre svega benzinska varijanta ovih modela po mogućnosti sa plinom. tenis Znam da su ovi modeli nastali saradnjom ovih fabrika i da su praktično isti ali me zanima koje su razlike pre svega zbog cene održavanja i nabavke rezervnih delova. …Pročitaj ceo tekst
Pitanje: Uvaženi g.Todoroviću, Nemam reči sa kojima bih pohvalio Vaš rad. Zaista mi je drago što postoji tenis novinar kao što ste vi. Hvala Vam u ime svih čitalaca iz Srbije (koji se ne zahvaljuju često . Ja vas bar 5 godina redovno čitam. Kada na poslu završim neku celinu ili želim da na kratko skrenem …Pročitaj tenis ceo tekst
Odgovara Aleksandar Todorović: Poštovana g.Mirela Ćirović, verujem da kupujete polovnu Nissan Micru, jer Nissan u svoju novu Micru, odavno ne ugrađuje turbo dizel motore, već samo osnovni trocilindrični agreg

No comments:

Post a Comment